יום שני, 11 באפריל 2011

ברוכים הבאים לבלוג הבינלאומי שלי

בהתחלה, התרגלתי לעובדה שרק חברים שלי קוראים את הבלוג.
ידעתי שעם הזמן יקראו אותו עוד אנשים - בתנאי שיהיה מעניין, כמובן.
ואכן, כשאני כותב מעניין(ובינינו, זה לא תמיד יוצא לי מי יודע כמה, נכון?...), 
אז יש עליה בכמות הצפיות.
א-בל, בשבוע שעבר פתאום חצי מכמות הצפיות בבלוג שלי הייתה מארה"ב.
אז נכון שיש לי כמה חברים בארה"ב, אבל... לא עד כדי כך.
השבוע זה נהיה יותר מוזר: פתאום חמישית מהצפיות הן מספרד(ספרד??? מי יש לי בספרד???
מי נסע לברצלונה בדיל של הדקה ה-90 ולא סיפר לי שלא אקנא? הא! עכשיו אני מקנא!!!),
ועוד נתח קטן מגרמניה(טוב, את זה אני כבר יכול להסביר) כשהצפיות מארה"ב ממשיכות להצטבר
- השבוע הן באזור השליש.
מה שעוד מפתיע, שבשבוע האחרון הכי הרבה צפיות יש מפיירפוקס. לא ידעתי שזה דפדפן כה פופולרי...
מה כל זה מלמד אותנו? האמת שכלום. זה סתם כיף לדעת שיש לי קוראים פה ושם ושם ופה.
סתם קצת מפתיע שכ"כ מעט - יחסית - קוראים מהארץ...
אז תודה רבה לכם, תהיו היכן שתהיו,
ומכיוון שכל מי שקורא עברית בחו"ל הוא ישראלי שרחוק מפה(ומת מגעגועים, נכון?...) - אז אל דאגה.
כל האקשן שאתם קוראים באינטרנט - זה נועד להטעות את האוייב,
שיחשוב שאנחנו באמת מסוכסכים וקרועים אחד מהשני עד לעצם...
לילה טוב, ונשיקות לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה